HIJAU. TENANG. DAMAI @ Ke arah persekitaran yang lebih hijau

Isnin, 26 Januari 2009

FITNAH MENIKAM DIRI - NIK AZIZ


KOTA BHARU, 25 Jan. 2009 - Penyertaan Adun Bota, Dato' Nasharuddin Hashim, ke dalam PKR membuktikan fitnah dan hasutan Umno terhadap Pakatan Rakyat selama ini demi untuk meraih sokongan akhirnya 'menikam' diri.

Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat, menyifatkan 'penghijrahan' Adun Bota itu sebagai hukuman terhadap pemimpin Umno yang mengecam Menteri Besar Perak, Dato' Seri Mohd Nizar dengan pelbagai isu selama ini .

"Perkembangan ini amat membanggakan kita dan sewajarnya kita perlu bersyukur kepada Allah di atas kurniaan yang amat besar ini," ujarnya lagi. Tuan Guru seterusnya berkata, dengan penyertaan itu juga, bererti warga wakil rakyat di kalangan Pakatan Rakyat turut bertambah dan ia akan menjadi benteng pertahanan yang semakin kuat khususnya di Perak.
Sehubungan itu, beliau menyeru semua anggota dan penyokong Pakatan Rakyat sama-sama mengukuhkan perpaduan di samping menterjemahkan imej yang cukup baik pada masyarakat umum. "Dengan imej yang baik, bersih selain perjuangan kita yang lebih pada kebajikan berbanding lawan, rakyat termasuk penyokong parti akan tertawan," ujarnya.

Zaman BN sudah berlalu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan