HIJAU. TENANG. DAMAI @ Ke arah persekitaran yang lebih hijau

Isnin, 28 September 2009

JUS MATE5 - MENGURANGKAN BERAT BADAN


Pada 27 September 2009, Sahabat lama saya En. Radzi Ahmad yang berkerja di Lembaga Getah Malaysia telah datang ke rumah kami dengan keluarganya untuk berhari raya.
Melihat keadaan tubuh badan saya yang gemuk dan amat berbeza semasa berkerja dulu, beliau telah memperkenalkan jus Mate5 kepada saya. Pada hari itu saya dibawa En Radzi terus mendaftar sebagai ahli di pejabat HPM di Pekan Jitra yang terletak 20 km dari rumah kami.
Dengan bayaran RM450.00 saya telah diberi 3 kotak jus Mate5 dan secara langsung telah menjadi ahli seumur hidup. Untuk maklumat anda semua berat badan saya masa kini 139kg lihat gambar di sebelah.
Sama ada berjaya atau tidak tunggulah kesannya 1 hingga 3 bulan akan datang, saya akan beritahu anda semua tentang berat badan saya dapat dikurangan dalam jangka masa yang di tetapkan semoga ia menjadi kenyataan.
Hari pertama dan kedua yang saya alami setelah meminum jus Mate5.
  • Perut rasa selesa
  • Perut terasa kenyang dan keinginan untuk makan berlebihan kurang.
  • Pengambilan nasi yang sedikit sudah terasa kenyang.
Sila layari : HERBA PRIMA SDN. BHD.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan