HIJAU. TENANG. DAMAI @ Ke arah persekitaran yang lebih hijau

Ahad, 16 Ogos 2009

WAHEEDA ADALAH ISTERI SAYA - AKHIL HAYY


"Saya ingin menjelaskan Waheeda adalah isteri saya tetapi di dalam program Cafe Akhil Hayy yang bernama Hani Al Zahra," kata Akhil
Bagaimanapun ia sekarang sudah menjadi kenyataan . Mereka sudah diijab kabul hari ini (Ahad 16 Ogos 2009). Majlis akad nikah di adakan di di Masjid Jamek Ar-Rahimah Kuala Kubu Baru Selangor.
Mereka yang hadir adalah teman rapat dan keluara mereka yang terdekat sahaja.
Sekapur sireh :
“Waheeda membawakan watak bernama Hani Az-Zahra. Sebenarnya nama
Waheeda dicadangkan sendiri oleh pihak Astro Oasis…mungkin mereka melihat kredibilitinya sebagai penyanyi dan pelakon yang menampilkan imej Islamik dan pada masa yang sama, dia turut terlibat dengan aktiviti dakwah.

“Waheeda juga merupakan ‘facilitator’ di Pertubuhan Kebajikan Darul Islah Selangor (PERKID) dan sebab itu saya rasa dia memang sesuai untuk turut serta dalam program ini. Kami digabungkan di dalam program ini sekadar untuk berdakwah.

“Saya tahu dia mampu bawakan tugasnya dengan baik dan memang dia sendiri tahu apa yang perlu dilakukan terhadap wataknya itu,” kata Akhil berceritakan serba-sedikit tentang pembabitan Waheeda di dalam program berunsurkan dakwah dalam bentuk santai yang telah pun memulakan siaran pertama musim kedua ini pada Rabu lalu, pukul 7.30 malam di saluran Astro Oasis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan