HIJAU. TENANG. DAMAI @ Ke arah persekitaran yang lebih hijau

Rabu, 1 April 2009

HUJAN LEBAT DAN PETIR

@ tiblakedah.blogspot.com
Hampir seminggu saya tidak menulis di dalam blog disebabkan komputer rosak kerana disambar petir, kemudian diikuti dengan modem yang tidak berfungsi. Banyak perkembangan terbaru yang berlaku tidak dapat saya ikuti dan ketahui. Setelah komputer siap dibaiki, terdapat masalah lain pula yang timbul iaitu banyak gambar-gambar dalam blog telah hilang. Banyak masa saya dengan menyunting dan memasukkan semula gambar-gambar tersebut. Saya memohon maaf mungkin kerana ada cerita-cerita yang masih belum sempat saya siapkan.
Dalam masa saya meneliti gambar dalam arkib simpanan, saya terjumpa gambar yang menarik untuk dimasukan dalam blog saya untuk tatapan kita semua.
Semoga dengan gambar ini dapat menguatkan semangat saya untuk terus menulis semula blog-blog yang dipenuhi dengan maklumat dan info-info terkini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan