HIJAU. TENANG. DAMAI @ Ke arah persekitaran yang lebih hijau

Isnin, 21 Februari 2011

KALI PERTAMA DATANG KE SABAH

Saya dan keluarga tiba di KLCCT pada jam 5.30 pagi dengan menaiki dua buah kereta yang dihantar oleh kawan anak saya dari Darul Hidayah Hulu Langat. pemeriksaan dijalankan pada pukul 6-00 pagi sebelum kami berlepas.

Selesai pemeriksaan kami solat subuh dan sempat sarapan pagi di ruang legar di kawasan lapangan terbang. Kami berlepas dari KLCCT pada jam 7.30 pagi dengan menaiki penerbangan AK 5160.

Dari pintu P5 kami berjalan kira 200 meter untuk ke pesawat Air Asia dan kami ditempatkan dikerusi 14A, B, C dan 15A, B, C tempat duduk sederhana maklumlah penerbangan tambang murah.

Perjalanan memakan masa 3 jam banyak masa yang saya tertidur. Ketibaan kami sedikit lewat disebabkan cuaca kurang baik sebab hujan lebat dan kabus. sepatunya kami tiba pada pukul 10.00 pagi.

Setibanya di lapangan terbang Sandakan pihak keluarga bakal menantu kami sudah sedia menanti di luar dan kami menaiki kereta dan meneruskan di tempat penginapan di kampung Usaha Jaya Kinabatangan.