HIJAU. TENANG. DAMAI @ Ke arah persekitaran yang lebih hijau

Ahad, 3 Oktober 2010

IBUNYA PERGI BUAT SELAMA-SELAMANYA

Mereka masih mentah untuk menilai apa yang baik dan yang buruk kerana mereka masih kecil lagi. Apa yang mereka inginkan hanyalah keseronokan hidup.

Apakan daya semuanya ini, pekara yang tidak diingini telah terjadi, ibu yang mereka kasihi telah meninggalkan mereka buat selama-lamanya. Mereka telah melihat sendiri di mana ibu mereka telah mati tergantung di dalam rumah dalam keadaan menyayatkan hati.

Ibu mereka mati dalam keadaan tergantung semasa mereka berada bersama ayah mereka berniaga di warung tepi jalan di hadapan rumah mereka. Mereka tidak mampu berkata apa-apa melainkan hanya dengan tangisan.

Yang terjadi biarlah berlalu, Anak-anak yang tinggal ini, simpatilah kepada mereka kerana mereka tidak berdosa. Semoga dengan dorongan dan pertolongan yang kita berikan, mereka dapat meneruskan hidup supaya menjadi ingsan yang berguna, Amin.


  • Atas: Apakah yang mereka renungka..
  • Tengah: Mereka sedang bermain ungun api.
  • Bawah: YouTube ' Selamat tinggal anah ku'.....
  • tiblakedah.blogspot.com @AGFA DC-1033s.
Catatan: Gambar dan video di atas diambil pada 2 Ogos 2010. Ibu mereka telah meninggal dunia pada 1 Oktober 2010, 2 bulan setelah gambar ini diambil dan dirakamkan - penulis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan