HIJAU. TENANG. DAMAI @ Ke arah persekitaran yang lebih hijau

Ahad, 23 November 2008

LAWATAN KE SCS JABI P. SENA

Photobucket
Sila enter
Lawatan saya di Wisma SCS Jabi, Pokok Sena, pada 24 hb November 2008 adalah sekadar melihat dari dekat jentera-jentera yang ditempatkan bersebelahan dengan pejabat syarikat. Saya telah diperkenalkan dengan PR syarikat kemudian saya telah dibawa ke bilik pameran oleh juruteknik syarikat.

Saya juga telah diberi penerangan tentang jentera-jentera pembajak sawah dan ladang serta peralatan tambahan yang perlu digunakan. Peralatan seperti alat menabur benih, membaja dan lain-lain kegunaan telah diterangkan secara lebih terperinci.

Harga-harga yang ditawarkan amat berpatutan dengan jentera dan peralatan yang diperkenalkan bersesuaian dengan keadaan semasa. Saya mengucapkan terima kasih kepada pihak syarikat yang telah meluangkan masa memberi penerangan dan risalah jentera dan peralatan yang ditawarkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan