HIJAU. TENANG. DAMAI @ Ke arah persekitaran yang lebih hijau

Sabtu, 27 Mac 2010

WARUNG 'COCONUT SHAKE' 100 METER DARI SINI

Pokok berjuntai ini mengamit kehadiran anda ke warung 'Coconut Shake', Ianya hanya terletak 100 meter. Manakala dari Sekolah Menengah Sains Pokok Sena, warung ini terletak 200 meter ke arah jalan besar ke Kuala NerangJika anda ada masa ke Kuala Nerang atau Durian Burung melalui jalan yang sedang dalam pembinaan anda akan lihat di Km 22 Jalan Kuala Nerang iaitu 200 meter dari Sekolah Menengah Sains Pokok Sena terdapat sebuah warung menjual air kelapa.

Warung ini terkenal dengan jualan 'Coconut Shake' yang beroperasi sekitar jam 10.00 pagi hingga 6.00 petang. Selain minuman, roti dan pau juga disediakan. Sebagai menarik kehadiran pelanggan warung ini juga menjual hasil tangan keluaran dari Melaka seperti gula melaka, cencalok dan belacan.
Saudara Anwar berasal dari Melaka manakala isterinya seorang guru berasal dari Pokok Sena. Warung ini dibena tidak jauh dari rumah mereka. Kelapa muda yang diguna setakat ini untuk jualan 'coconut shake' mencecak 60 biji dan ais krim vanila jenama Wall's 1.5L sebanyak 7 hinga 8 kotak sehari.

Semalam beliau telah menambahkan jualan minuman panas kopi dan teh . Bagi peminat teh tarik, jika anda sudah mencuba pasti anda akan datang lagi. Saudara Anwar sebelum ini sudah banyak berpengelaman berkerja di Hotel-hotel di sekitar bandar Melaka sebagi tukang masak dan penyediakan minuman.
Seorang sahabatnya Abdul Rahim telah berpeluang bersamanya untuk menjual nasi berempah bersama ayam dan daging goreng berempah. Pastinya jika anda ke kawasan kami di Batu 14, Pokok Sena, pastinya anda akan menikmati sajian makanan dan minuman yang enak dengan harga yang pasti berpatutan.

Mereka berdua bercadang untuk melanjutkan waktu operasi jualan dari pukul 10.00 pagi hingga 10.00 malam. Mereka amat mengalukan sebarang cadangan dan komentar yang berguna untuk keselesaan pelangan. Sila hubung saya, saudara Anwar hp : 0125294195.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan