HIJAU. TENANG. DAMAI @ Ke arah persekitaran yang lebih hijau

Jumaat, 12 Mac 2010

CUTI SEKOLAH & MAJLIS PERKAHWINAN

Musim cuti sekolah sedang bermula pada 12 Mac sehingga 21 Mac 2010. Seperti biasa, ramailah yang meluangkan masa untuk bercuti bersama anak-anak, isteri, keluarga dan ada juga yang mengambil kesempatan untuk buat kenduri kahwin dan melancong sempena cuti-cuti Malaysia.

Bagi yang tiada ada idea hendak kemana-mana masa musim cuti sekolah ni, saya menjemput anda jom pakat melawat Kedah. Banyak tempat-tempat menarik yang anda boleh lawati. Jika tak pernah naik feri bolehlah pergi ke Langkawi.

Saya mohon maaf kerana ramai sahabat di Kuala Lumpur menjemput saya untuk meraikan majlis perkahwinan anak mereka. Untuk makluman sahabat semua saya terpaksa menghadiri kenduri jiran-jiran terdekat di sini. Saya mewakilkan isteri dan anak untuk ke Kuala Lumpur.

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menerima menantu kepada nama yang saya nyatakan di bawah ini yang anak mereka akan melangsungkan perkahwinan pada minggu ini.

• Puan Fairuz & suami Joe (Anak perempuan) majlis perkahwinan diadakan pada 13 Mac 2010 (Sabtu) di Ceras, Kuala Lumpur.
• Saudara Hashim Mangkat & isteri (Anak lelaki) majlis perkahwinan diadakan pada 21 Mac 2010 (Ahad) di Gombak, Kuala Lumpur.

Semoga majlis yang diadakan selamat dan diberkati. Jika yang masih ingatkan saya, jika ada majlis perkahwinan anak, jemputlah kami. Jika ada kelapangan kami akan hadir. InsyAllah. Semoga berjumapa lagi.

Suasana di majlis perkahwinan yang telah saya hadiri di kampung kami di Pokok Sena, Kedah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan